۱۳۹۰ آبان ۱۲, پنجشنبه

احضار همسر الهام به دادگاه به دلیل شکایت قالیباف


فاطمه رجبی همسر علامحسین الهام سخنگو و وزیر دادگستری سابق در دولت محمود احمدی نژاد، با شکایت محمدباقر قالیباف شهردار تهران به دادگاه احضار شد. 
رجبی در این باره به خبرگزاری "فارس" گفته است: "قاضی دادسرای ویژه کارکنان دولت بنده را احضار کرده و تفهیم اتهام و بازجویی شدم. آقای قالیباف از بنده شکایت کرده است."
نوشته های فاطمه رجبی از زمان روی کار آمدن احمدی نژاد، همواره جنجال برانگیز بود. او ابتدا کتابی با عنوان "معجزه هزاره سوم" در توصیف احمدی نژاد نوشت. او به شدت از هر شخصیت اصلاح طلب یا اصولگرای منتقد احمدی نژاد، انتقاد می کرد. 
رجبی اما هم اکنون و پس از اختلاف نظرها میان احمدی نژاد و آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، به یکی از منتقدان رئیس دولت تبدیل شده است.
ار جمله کسانی که رجبی او را به باد انتقاد گرفته، قالیباف بود. 
همسر غلامحسین الهام در این باره اظهار داشت: "آقای قالیباف از بنده به دلیل نوشته‌هایم درباره وی شکایت کرده و پرونده قطوری نیز در این خصوص تشکیل شده است."



وی افزود: "قاضی دادسرای ویژه کارکنان دولت یک بار بنده را احضار کرده و به تفهیم اتهام و بازجویی شدم و مسائلی که از من خواسته شده، نوشته‌ام تا پس از احضار مجدد به قاضی ارائه دهم."
به گفته فاطمه رجبی، "مهم‌ترین نوشته بنده اعتراض به قیاسی بود که آقای قالیباف در انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری با رضاخان انجام داده بود. بنده معتقدم اینکه یک مدیر در جمهوری اسلامی خود را با رضاخان مقایسه کرده و خود را رضاخان حزب‌اللهی معرفی کند، در شأن نظام اسلامی نیست و مردم چنین کسی را نمی‌پذیرند."
در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، قالیباف که یکی از نامزدهای انتخابات بود، گفته بود: "من رضاخان حزب اللهی هستم."
رجبی تصریح کرد: "بنده همچنین به موضوع قلع و قمع درختان و ریشه‌کنی جدول‌ها و بازسازی مکرر و غیر ضروری آنها برای تبلیغات انتخاباتی انتقاد کردم."
وی یکی دیگر از دلایل شکایت شهردار تهران از خود را "رجل سیاسی یک‌شبه خواندن" محمدباقر قالیباف عنوان کرد و البته متذکر شد که به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز چنین لقبی نیز اعطا کرده بود.
دبی-العربیه.نت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر