۱۳۹۰ آبان ۳۰, دوشنبه

جوانفكر:به يكی از همكارانم شوک الكترونيكی زدند و اكنون وضعيت خوبی ندارد

article picture
توضيحات «جوانفكر» درباره اتفاقات امروز در روزنامه ايران
آفتاب:در حالی‌ كه پس از نشست خبری سرپرست روزنامه ايران اخباری مبنی بر بازداشت «علی‌اكبر جوانفكر» منتشر شد، اما مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد تاكيد كرد كه علی‌رغم حضور نيروهای دادستانی بازداشت نشده است.
علی‌اكبر جوانفكر كه تلفنی از دفتر روزنامه ايران با خبرنگار ايسنا گفت‌وگو می‌كرد، در اين‌باره اظهار كرد: متاسفانه دوستانی از دادستانی به دفتر روزنامه ايران مراجعه كردند و به رغم اين‌كه آن‌ها را دعوت به آرامش و صبر كردم تا اقدامات لازم در سطح بالا صورت بگيرد، ولی آن‌ها حاضر به همكاری نشدند.
وی با بيان اين‌كه «من آماده بودم كه به دادستانی بروم» مدعی شد: با اقدامات اين افراد، همكارانم در روزنامه ايران به شدت برآشفتند و نيروهای دادستانی در ساختمان گاز اشک‌آور انداختند و سعی در وارد شدن كردند، تعدادی از خبرنگاران روزنامه ايران را بازداشت كردند و با خود بردند و يكی از همكاران من را با شوک الكترونيكی زدند و اكنون وضعيت خوبی ندارد.
وی با بيان اين‌كه «آقای رييس‌جمهور نيز تلاش می‌كردند كه اين مساله به خوبی حل شود» گفت: ولی آن‌ها می‌گفتند ما كاری به رييس قوه قضاييه و همچنين رييس‌جمهور نداريم، ما دستور داريم.
مشاور مطبوعاتی رييس‌جمهور ‌گفت: همكاران من در روزنامه ايران به شدت ترسيدند، تعدادی از آن‌ها آسيب ديدند و من انتظار دارم با ورود رييس قوه قضاييه با افراد خاطی برخورد شود؛ چراكه اين اقدام برای استحكام نظام ضرورت دارد.
وی گفت: آن‌ها ملاحظه شرايط مرا نكردند، من نماينده دولت و مشاور رييس‌جمهور هستم و دولت يعنی نماينده مردم. آن‌ها بايد پاسخ‌گوی اين رفتار خود باشند. مرا هرگاه به دادگاه احضار كرده‌اند برای ارائه توضيحات رفته‌ام و اگر اين‌بار نيز مرا می‌خواندند اين كار را انجام می‌دادم و احتياجی به اين اقدامات نبود.
پارس دیلی نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر