۱۳۹۰ آبان ۱۸, چهارشنبه

منوچهر متکی: پس از پایان دولت احمدی نژاد واقعیت رابرای مردم فاش خواهم کرد



متکی، وزیر خارجه سابق در دولت محمود احمدی‌نژاد، روز سه‌شنبه با رد روایت رئیس جمهور از برکناری خود او را به اظهار مطالب «خلاف واقع و ناروا» متهم و اعلام کرد که پس از پایان دولت دهم «واقعیت مطالب مطروحه» را «برای مردم» فاش خواهد کرد.
تهدید  متکی به افشاگری در روز سه‌شنبه همزمان بود با اظهارات محسنی اژه ای وزیر سابق در دولت احمدی‌نژاد که صراحتا رئیس جمهور را به اظهار کذب متهم و او را به مناظره دعوت کرد.غلامحسین محسنی اژه‌ای، وزیر سابق اطلاعات، با رد روایت محمود احمدی‌نژاد از عزل خود از مقام وزارت اطلاعات تاکید کرد که «آن چه در مورد من مطرح شده کذب است».
احمدی‌نژاد در این دیدار گفته است که :به اژه‌ای گفتم دو نفر از معاونین شما در وزارت اطلاعات دنبال براندازی هستند، اما وی قبول نکرد تا این که کار از کار گذشت و فتنه شده بود و بعدا اژه‌ای فهمید که آنها برانداز هستند، ولی گفت که نمی‌شود کاری کرد این‌ها همه جا را گرفته‌اند و فتنه فراگیر شده است، و گفتم خودم به صحنه می‌آیم و موضوع را حل می‌کنم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر