۱۳۹۰ آبان ۲۷, جمعه

10 نماینده مجلس آخوندی در اختلاس بزرگ دست داشتند

article picture
احمدي بيغش :بروجردي دروغ مي گويد، من قسم نخورده ام/هيچ شکي در دخيل بودن برخي نمايندگان در مساله اختلاس نيست
سایت حکومتی آريا: درخواست ما از دستگاه محترم قضايي اين است که نام اين چند نماينده را ذکر کنند چون در حال حاضر 290 نماينده در معرض اتهام قرار دارند چون اسامي مشخص نيست با انتشار اسامي اين نمايندگان مابقي مبرا مي شوند .
محمود احمدي بيغش عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار آريا درباره حواشي مساله اختلاس و بازداشت برخي نمايندگان مجلس گفت:جاي هيچ شک و شبه اي در دخيل بودن برخي از نمايندگان در مساله اختلاس نيست و آقاي اژه اي هم اين مساله را تاييد کردند و اعلام کردند چند تن از اين نماينده ها در اين اختلاس نقش داشته اند و بازجويي هم از آنها شده است.
وي افزود:بنده با يکي از اين نماينده ها صحبت کردم و تاييد کرده که در رابطه با اختلاس احضار شده و از وي سوالاتي هم شده است و ايشان حتي در کميسيون هم اين مساله را مطرح کرد.
احمدي بيغش تاکيد کرد: درخواست ما از دستگاه محترم قضايي اين است که نام اين چند نماينده را ذکر کنند چون در حال حاضر 290 نماينده در معرض اتهام قرار دارند چون اسامي مشخص نيست با انتشار اسامي اين نمايندگان مابقي مبرا مي شوند .
وي خاطرنشان کرد:اگر زودتر نام اين 10نماينده منتشر شود بقيه نمايندگان از اين اتهام مبرا مي شوند.

اين نماينده مجلس درباره موضع گيري هاي اخير بروجردي رييس کميسيون امنيت ملي مجلس در ارتباط با اخبار منتشر شده از بازجويي اش تاکيد کرد: اگر آقاي بروجردي جز متهمان به اختلاس نبوده چه دليلي داشته تکذيب کند چرا 290 نفر نماينده نيامدند تکذيب کنند و ايشان اين مساله را تکذيب کردند اين علامت سوال است دوم اينکه در خبر گفته شده بود که احمدي بيغش گفته يکي از اعضاي اصلي کميسيون امنيت ملي مجلس در حالي که من کسي نيستم به اعضاي کميسيون اهانت کنم لذا من هيچ وقت نه گفته ام با فلان خبرگزاري تماس مي گيرم و تکذيب مي کنم و نه اين کار را انجام مي دهم
وي افزود:من مساله اي را که مطرح کردم نوارش در روابط عمومي موجود است اما با زهم مي گويم چرا بين 290 نماينده يک نفر دنبال تکذيب است در حالي که من اسم کسي را در مصاحبه نبرده ام و ايشان که گفته من دو بار قسم خورده ام بايد برود و جواب خدا را بدهد من اسم آقاي لاريجاني و اژه اي را برده ام و به آنها هم توصيه برادرانه داشته ام حالا کسي به خود گرفته جاي سوال دارد.
اين نماينده مجلس تصريح کرد: ما ايراني ها يک مثلي داريم که وقتي چوب را بر مي داريم يه چيزي فرار مي کند لذا دليلي ندارد که اين مسائل مطرح شود.
پارس دیلی نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر