۱۳۹۰ مهر ۷, پنجشنبه

وقتی آخوند زاده ها نیز فرار می کنند، مهدی خزعلی هم از جهنم ولایت فقیه گریخت

article picture


ساعاتی قبل مهدی خزعلی با انتشار یادداشتی بر روی وب سایت شخصی اش، خبر از خروج خود به خارج از کشور داد.
به گزارش سحام نیوز، وی در بخشی از این نامه خطاب به مردم ایران آورده است: “ باور نداشتم که انجه میبینم و میشنوم ، حقیقت دارد! بس باید صبر میکردم تا واقعیت را لمس کنم و سبس به اطلاع شما برسانم ، اینک در ارتفاع سی هزار بایی (هیج ارتباطی با سی هزار میلیارد ریال اختلاس ندارد!) هستم و مرزهای بهشت (ایران عزیز) خارج شده ام” .
وی این یادداشت را در هواپیما نگارش کرده و به علت نداشتن حروف فارسی بر روی لپ تابش، نگراش این نامه با مشکل روبرو شده است.
متن کامل ای نامه که در سایت شخصی وی منتشر شده است بدین شرح است:
دوستان سلام
از تاخیر در نوشتن عذر می خواهم، حق دارید کله مند باشید، در سختی ها دعایتان بدرقه راهم است و در رفع کرفتاری، باید شما را از دلنکرانی دراورم، راستش همه جیز طوفانی درست شد و غیر منتظره! فرصت کم بود و یک سر ىاشتم و هزار سودا!
اولاَ : با شرح بالا فرصت نداشتم بای نت بنشینم و قصه دیروز و امروز را بکویم.
ثانیاَ : باور نداشتم که انجه میبینم و میشنوم ، حقیقت دارد! بس باید صبر میکردم تا واقعیت را لمس کنم و سبس به اطلاع شما برسانم ، اینک در ارتفاع سی هزار بایی (هیج ارتباطی با سی هزار میلیارد ریال اختلاس ندارد!) هستم و مرزهای بهشت (ایران عزیز) خارج شده ام ، باور کردم که خواب نمی دیدم!
این مختصر را در هوابیما تایب کردم ، ان شاالله شرح ماجرا را فردا با کیبورد فارسی برایتان خواهم نوشت .
تا فردا خدانکهدار
۱۳۹۰/۷/۶ مهدی خزعلی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر