۱۳۹۰ تیر ۸, چهارشنبه

احمدی نژاد تهدید به افشا گری کرد، دستگیری دولتی ها سیاسی است

article picture

تهدید احمدي‌نژاد: کابینه خط قرمز ماست ؛ دست اندازی کنند به وظيفه قانوني خود عمل مي‌كنم/دستگیری دولتی ها سیاسی است

پیش از این محمود احمدی نژاد تصریح کرده بود: "من تنها رئیس جمهوری هستم که اعلام کرده ام اگر اتهامی متوجه نزدیکان من هم شود باید با آن برخورد شود."

در پی انتشار اخبار و گمانه زنی هایی درباره احتمال بازداشت برخی اطرافیان احمدی نژاد ، ظهر امروز محمود احمدی نژاد به صراحت گفت که کابینه خط قرمزش است و نخواهد گذاشت به کابینه "دست انداز" شود.

به گزارش عصر ایران ، احمدی نژاد همچنین دستگیری چند نفر از نیروهای مشایی توسط قوه قضاییه را "اقدامي سياسي" دانست و گفت كه اگر اين روند ادامه يابد، مسائل را با مردم در ميان گذاشته و به وظيفه قانوني خود عمل مي‌كنم.

احمدي نژاد که در حاشيه جلسه امروز هيئت وزيران در جمع خبرنگاران سخن می گفت: موضع ما در قبال فشارهاي كه وارد مي‌شود، همچنان سكوت است زیرا كشور نيازمند وحدت و همدلي است اما كابينه خط قرمز است و مجموعه اين اقدام‌ها كاري سياسي براي فشار به دولت است.

وي تصريح كرد: موضع ما سكوت بوده و همچنان سكوت است اما اگر بخواهند به اين روند ادامه دهند، مسائل را با مردم در ميان مي‌گذارم و به وظايف قانوني خود در اين خصوص عمل مي‌كنم.
احمدی نژاد ،که ابراز اميدواري كرد اين روند متوقف شده و نيازي نباشد وي وارد عمل شود، گفت كه در خصوص اتهاماتي كه به همكارانش در دولت وارد مي‌كنند، با رئيس قوه قضائيه مذاكره كرده است.

پیش از این محمود احمدی نژاد بارها گفته بود همه در برابر قانون یکسانند و تصریح کرده بود: "من تنها رئیس جمهوری هستم که اعلام کرده ام اگر اتهامی متوجه نزدیکان من هم شود باید با آن برخورد شود"که البته با مواضع امروز وی در برخورد با چند متهم پیرامونی اش به هیچ روی همخوانی ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر