۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

نامه شیرکو معارفی ، زندانی سیاسی محکوم به اعدام

article picture
گزارش دریافتی:شیرکو معارفی، زندانی کرد محکوم به اعدام در زندان مرکزی سقز، از روز چهارشنبه (۱۶ فروردین) دست به اعتصاب غذا زده است. این زندانی در این باره اظهار داشته: « در اعتراض به وضعیت نامعلوم و نامشخص خود در زندان دست به اعتصاب زده و این اقدام را طی نامه‌ای به دادستان و مسئولین زندان اعلام نموده‌ام.»
وی هم کنون در به خاطر آنکه در اعتصاب غذا بسر می برد به سلول انفرادی زندان مرکزی سقز قرار دارد که از طریق پیغام با یکی از هم بندیهای خود این نامه را تنظیم و به بیرون جهت انتشار فرستاده شده است.
متن نامه این زندانی سیاسی محکوم به اعدام به شرح زیر می باشد:
دیوان عالی کشور
مقامات مسئول دخیل در حکم اعدام من
جوانان ، دختران و پسران
تا بحال در خلوت خود به مرگ اندشید
من امشب و یا فردا و در روزهای دگر در برابر مرگ ایستادم ، جان آدمی سخنی والاست و مرگ در چند قدم همیشگی .
خوشا به سعادت آنان که یادگاری نیکو برجا گذاشتند.






با مرگ من و اعدام من ، به دار آوختن من ، مشکل ما و شما و کردستان ، حل نخواهد شد مرگ من بی گمان جایگاهی را در حق انتقام خواهد گرفت و همه سازمانهای سیاسی کرد به دوستانم و به تمام کسانی که در این راه و از هر آنچه که داشتند قافل نشدند ، فدا کردند و فدا کردند و خواهندکرد.
بعد از مرگ من جسم و پوسته مرا فدای خودخواهیها ، رقابتهای سیاسی ، من و تو کردن ، سنی و شیعه بودن ، کومونیست و لایک بودن ، عادی و بی مذهب بودن ننماید
بعد از مرگ من خاکستر مرا بر فلات بزرگ ایران بذر پاشی کنید ، من جانب حق و عدالت بودم
چه خوب است فرزانه ی از کردستان ، یکی از مازندران ، صمدی از آذربایجان باز هم سر برآورد.
بدرود بدرود هم وطنانم من جانب حق و عدالت را گرفتم و مطمئن خواهم بود که شیر کوه خواهم ماند همچو بنیادهای دیرنیمان ، ایران همه رنگ خلقهای وطنم در پناه عدالت و آزادی من جانم را نثار گلگون ملیتهای مختلف ایران کردم
تنظیم توسط یکی از هم بندیهای شیرکو معارفی
زندان سقز 19 فروردین سال 1390

پارس دیلی نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر