ه‍.ش. ۱۳۹۱ فروردین ۱۱, جمعه

مجوز فعاليت رويترز در تهران معلق شد

article picture


رويترز پس از شکايت اين باشگاه هنرهاي رزمي که تصاوير مربوطه از آنجا تهيه شده بود اين گزارش را اصلاح کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، اين اقدام دولت جمهوری اسلامی پس از آن صورت گرفت که رويترز گزارشي تصويري از آموزش هنرهاي رزمي زنان را پخش کرد که در آن يک اشتباه صورت گرفته بود.

استفان آدلر سردبير رويترز در تهران گفت: ما اذعان مي کنيم که اين اشتباه صورت گرفته است و آن را مسئله اي بسيار جدي مي دانيم . ما پس از آنکه متوجه اين اشتباه شديم، در همان روز آن را اصلاح کرديم.


وي افزود: ما علاوه بر اين يک بازنگري داخلي انجام داده ايم و اقدامات لازم را براي جلوگيري از تکرار چنين اشتباهي صورت داده ايم.

آدلر تصريح کرد: سياست ما اين است که صادقانه به اشتباهات خودمان اقرار و آنها را به گونه اي شايسته اصلاح کنيم.

رويترز پس از شکايت اين باشگاه هنرهاي رزمي که تصاوير مربوطه از آنجا تهيه شده بود اين گزارش را اصلاح کرد.

عنوان اين گزارش رويترز در ابتدا اين بود که "هزاران زن نينجا به عنوان آدمکش در ايران آموزش مي بينند" اما سپس اين خبرگزاري آن را اصلاح و اعلام کرد "سه هزار زن نينجا در ايران آموزش مي بينند."

پس از آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي درخصوص اين تصاوير ويدئويي، با دفتر رويترز در تهران تماس برقرار کرد و در نتيجه از 11 نفر از کارکنان دفتر رويترز در تهران درخواست شد کارت هاي مطبوعاتي خودشان را تحويل دهند.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر